Prekių nėra
Užsakymą pristatysime Jūsų nurodytu adresu per 1-3 darbo dienas (prikausomai nuo gyvenvietės) ir nuo apmokėjimo dienos, Jums į namus, prekes siunčiame "Pirmenybiniu ir Registruotu " paštu, jei Jūsų neranda namuose tokiu atveju į artimiausią Jūsų pašto skyrių (gaunate kvitą į pašto dėžutę, kad siunta jau yra pašto skyriuje).
Siuntinių išsiuntimą/atsiuntimą į pristatymo vietą, galite stebėti šiuo adresu http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska/index (siuntinio kvito Nr. gausite į savo el. paštą).
Visos kliento užsakytos prekės yra atsiunčiamos į Pašto pasiuntinių departamentą ir pristatomos klientui užsakymuose nurodytu adresu. Paštininkui neradus namuose, siunta yra saugoma Pašto pasiuntinių departamente 15 dienų. Jei klientas neatsiima prekės per nustatytą terminą, prekė klientui nebėra pristatoma, ji yra grąžinama Pardavėjui. Pardavėjui raštu pareikalavus, klientas privalo atlyginti visus tiesioginius Pardavėjo patirtus nuostolius, susijusius su prekės pristatymu bei grąžinimu Pardavėjui. Prekių neatsiėmimas, iš anksto apie tai raštu neinformavus Pardavėjo, yra laikomas piktnaudžiavimu ir Pardavėjas gali reikalauti transportavimo išlaidų padengimo. Jei pirkėjas siuntos neatsiima per 1 mėnesį laiko, prekė siunčiama pakartotinai tik pirkėjo lėšomis ir su buvusio siuntinio siuntimo kainos įskaičiavimu.
Vilniaus mieste nemokamai atsiimant prekes (Pašilaičiai), siunčiant paštu į bet kurį Lietuvos miestą - 5.00 Eur. (išskyrus Kuršių Neriją), pvz. kainos: į užsienį* (į UK iki 1 kg - apie 8 Eur, iki 500 gr. - apie 6 Eur nuo tos sumos bus - 20%) kitais atvejais kaina derinama skambinant ar parašius el. laišką. Pristatymo kaina Lietuvoje nesikeičia nuo užsakytų prekių kiekio! Jei užsakymas yra virš 100,00 Eur - siunčiame NEMOKAMAI.
Užsienis* - kaina derinama pagal šalį.
Prieš grąžinant prekę atgal, prašome mus apie tai informuoti el.paštu: info@etiens.lt arba telefonu +370 666 08777
Prekės gali būti grąžinamos per LR teisės aktuose nurodytą terminą - per keturiolika dienų nuo prekių pristatymo dienos.
Grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentus bei laikytis šių sąlygų:
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę analogiška arba grąžinti sumokėtus pinigus.
Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai. Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Pirkėjui grąžinus kokybiškas, nesugedusias prekes, taikomas aptarnavimo mokestis už kiekvieną tokį prekių grąžinimo atvejį. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.
Prašome atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:
Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą ir prekės garantinį taloną. Atkreipiame dėmesį, kad visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.