PRISTATYMAS

Užsakymą pristatysime Jūsų nurodytu adresu per 1-3 darbo dienas (prikausomai nuo gyvenvietės) ir nuo apmokėjimo dienos, Jums į namus, prekes siunčiame "Pirmenybiniu ir Registruotu " paštu, jei Jūsų neranda namuose tokiu atveju į artimiausią Jūsų pašto skyrių (gaunate kvitą į pašto dėžutę, kad siunta jau yra pašto skyriuje). 

Siuntinių išsiuntimą/atsiuntimą į pristatymo vietą, galite stebėti šiuo adresu http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska/index  (siuntinio kvito Nr. gausite į savo el. paštą). Vilniuje užsakymą galite pasiimti ir patys užsukę į biurą, prieš tai tik būtina įspėti (elektoniniu paštu  info@etiens.lt   arba tel:+370 666 08777 ). Atsiskaitymai Vilniuje biure vykdomi grynais pinigais (kortelėmis atsiskaityti - negalima).

Prekių neatsiėmimas

Visos kliento užsakytos prekės yra atsiunčiamos į Pašto pasiuntinių departamentą ir pristatomos klientui užsakymuose nurodytu adresu. Paštininkui neradus namuose, siunta yra saugoma Pašto pasiuntinių departamente 15 dienų. Jei klientas neatsiima prekės per nustatytą terminą, prekė klientui nebėra pristatoma, ji yra grąžinama Pardavėjui. Pardavėjui raštu pareikalavus, klientas privalo atlyginti visus tiesioginius Pardavėjo patirtus nuostolius, susijusius su prekės pristatymu bei grąžinimu Pardavėjui. Prekių neatsiėmimas, iš anksto apie tai raštu neinformavus Pardavėjo, yra laikomas piktnaudžiavimu ir Pardavėjas gali reikalauti transportavimo išlaidų padengimo. Jei pirkėjas siuntos neatsiima per 1 mėnesį laiko, prekė siunčiama pakartotinai tik pirkėjo lėšomis ir su buvusio siuntinio siuntimo kainos įskaičiavimu.

Pristatymo kaina (ŠIUO METU LIETUVOJE NEMOKAMAI, Į UŽSIENĮ* SU -20% NUOLAIDA) 

Vilniaus mieste nemokamai atsiimant prekes biure, siunčiant paštu į bet kurį Lietuvos miestą - 0.00 Eur. (išskyrus Kuršių Neriją), pvz. kainos: į užsienį* (į UK iki 1 kg - apie 8 Eur, iki 500 gr. - apie 6 Eur nuo tos sumos bus - 20%) kitais atvejais kaina derinama skambinant ar parašius el. laišką. Pristatymo kaina Lietuvoje nesikeičia nuo užsakytų prekių kiekio!

Užsienis* - kainos galioja su 20% nuolaida, tik siunimui į EU, kitais atvejais, kaina derinama. 

GRĄŽINIMAS  

Prekių grąžinimo ir aptarnavimo garantijos.

Prieš grąžinant prekę atgal, prašome mus apie tai informuoti el.paštu:   info@etiens.lt    arba telefonu +370 666 08777

Prekės gali būti grąžinamos per LR teisės aktuose nurodytą terminą - per keturiolika dienų nuo prekių pristatymo dienos.

Grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentus bei laikytis šių sąlygų:

  • kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
  • prekės nebuvo naudojamos;
  • prekės nebuvo sugadintos;
  • nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės, etiketės ir kt.);
  • grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikė savo prekinę išvaizdą.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę analogiška arba grąžinti sumokėtus pinigus.

Garantinis aptarnavimas

Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai. Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. 

Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Pirkėjui grąžinus kokybiškas, nesugedusias prekes, taikomas aptarnavimo mokestis už kiekvieną tokį prekių grąžinimo atvejį. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.

Prašome atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:

  • naudojimo ne pagal paskirtį; 
  • dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų; 
  • dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų; 
  • dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
  • taip pat dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - lemputėms, dalims iš stiklo, keramikos, gumos, tekstilės ir popieriaus;
  • jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.

Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą ir prekės garantinį taloną. Atkreipiame dėmesį, kad visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.

Perskaitęs šias taisykles, pirkėjas sutinka su: 

· Prekių pirkimo ir mokėjimo sąlygomis;
· Prekių pristatymo sąlygomis ir terminais;
· Prekės kokybės garantijos sąlygomis ir prekių grąžinimo sąlygomis;
· Naujienų, pasiūlymų gavimu gavimu į savo el. pašto dėžutę arba telefoną;
· Nuostolių parduotuvės administratoriui atlyginimu dėl nepagrįsto kliento siuntos atsisakymo siuntos gavimo metu.

Prekės pakuotė  bei užrašai gali kai kuriais atvejais skirtis, jei jos dizainas buvo pakoreguotas gamintojo.
Visas prekių pirkimo sąlygas iš parduotuvės www.etiens.lt www.etianshi.lt  reglamentuoja LR teisė. Visi nesutarimai, dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu tarp parduotuvės administratoriaus ir kliento. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka. Teisminio ginčo vieta yra Vilniaus mieste.